Brevkasse

Dårligt helbred pga. spiseforstyrrelse?

På det seneste har jeg udviklet noget jeg tror er en spiseforstyrrelse. Jeg spiser ikke morgenmad eller frokost, og kun en halv portion aftensmad. Nogle gange ender jeg med at spise et fuldt måltid og får mig selv til at kaste op. De seneste to uger har jeg følt mig svimmel, træt, mit hjerte...

Lukas, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
0

Jerg er kontrolfreak

Jeg er totalt kontrolfreak og jeg kan ikke leve uden min kalender. Jeg skriver alt op hvad jeg skal i min papirkalender så jeg altid ved hvad jeg skal hvornår. Lektier, aftaler, sport, vennebesøg, alt muligt. Det funker fint for mig at jeg præcis ved hvad jeg skal og hvornår og fx klarer jeg mig...

Kylie, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
0

Diagnoser

Jeg vil gerne skrive, at jeg tror jeg har ADHD, OCD,HPS,RSD Angst, og Autisme. Jeg har alle tegn kan du godt spørger mig spørsmål, og fortal mig hvis jeg har de diagnoser

Lukas, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
0

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program