kan ikk styre min spisning

brevkassespørgsmål

kan ikk styre min spisning

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Oprettet 14 år 2 uger siden

hej jeg har for 4 måneder været indlag igennem 1 1/2 år med anoreksi jeg var rigtig meget undervægtig og nu er jeg bange for jeg er på vej ind i det igen og det vil jeg bare ikk. jeg er begyndt at motionere rigtig meget og spiser kun aftensmad og det er ikk ret meget og gør det kun fordi at ellers fatter mit bosted mistanke.... jeg ved ikk hvordan jeg skal sige det til dem.... for min psykolog indlægger mig bare og det er jeg rigtig bange for ville ønske der var en anden måde at få hjælp på end indlæggelse for sonde og det er ikk særlig fedt.. er virkelig i vildrede lige nu har tabt mig en del og det er jeg egentlig rigtig glad for... knuss

Svar:

Hej med dig

Jeg har flyttet dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi jeg tror bedre de kan svare på dit spørgsmål der.

Du kan finde deres svar der inden for de næste 10 dage..

Venligst

Eva