kan i ikke gøre noget
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
kan i ikke gøre sådan at det er nemmere at komme igennem jeres chat. sådan at folk kun måtte chattenn en time af gangen eller så noget.

Svar:
Hej!
Tak fordi du skriver og stiller dit gode spørgsmål omkring vores chat. Vi forsøger hele tiden at gøre vores rådgivning bedre og det er en stor hjælp at høre din mening om hvordan vi kan gøre det.
I chatrådgivningen har vi besluttet ikke at sætte en tidsbegrænsning på fordi vi synes det er vigtigt at de der kommer igennem til chatten kan have tid og ro til at chatte med en rådgiver.
Vi arbejder til gengæld på at finde og uddanne flere frivillige rådgivere så vi kan åbne endnu flere linier end vi har idag.  Vi overvejer i øjeblikket også at udvide åbningstiden, så flere kan komme igennem til os.
Jeg ved at det ind i mellem kan være svært at komme på fordi der er mange der forsøger, men jeg håber du vil blive ved med at prøve.
De bedste hilsner
Niels-Christian Vejleder i stuen