Kan du hjælpe mig?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej Sannie! For det første vil jeg sige, at jeg er glad for, at der findes sådan et sted som Cyberhus hvor man kan få hjælp. Mit spørgsmål må godt vises i brevkassen, men er noget mere privat. Det er fordi jeg ville spørge om du ville se på et manuskript jeg har lavet til en bog og se om det er noget der er mulighed for at udgive? Du må godt skrive til min e-mail hvis dette er muligt, så kan jeg sende dig manuskriptet. Og du bestemmet selv om du vil ligge det i Brevkassen. Hilsen August

Svar:
Hej August
TAK for dit spørgsmål. Det er godt at høre, at du er glad for et sted som Cyberhus, hvor man kan få hjælp.
Jeg vil meget gerne se på dit manuskript. Jeg kan dog bare ikke vurdere, om det er noget, der er mulighed for at udgive, da jeg ikke ved, hvilke specielle krav forlagene stiller. Hvis jeg kunne bestemme, så er der meget, der har fortjent at blive udgivet, men forlagene har nok lidt flere krav.
Du kan maile dit manuskript til sannie@cyberhus.dk
Mvh. Sannie - Biblioteksvejleder Cyberhus