Købe sex
brevkassespørgsmål af
En person der tænker lidt på købe sex
15 år
Hey jeg er en dreng på 15 år. de seneste par år har jeg onaneret en del men nu er jeg begyndt at tænke på at have sex. Og vil virkelig gerne have sex med en pige. Men jeg har ingen kæreste og man kan ikke bare spørger en eller anden pige om de vil have sex. Derfor er jeg nogle gange tænk på købe sex og har fået skrevet med en pige der er 17 der gerne vil have sex mod betaling. Men er det forkert i en i min alder. Kom gerne med seriøse svar

Svar:
Hej med dig :)
Der er helt naturligt at tænke på sex i din alder, det er du bestemt ikke ene om. Selvom du ikke har en kæreste lige nu, så kan hun komme lige pludselig og så kan I to stille og roligt begynde at være intime sammen. Penge og sex bør ikke høre sammen. Sex bør komme naturligt imellem to mennesker der er glade for hinanden og har lyst til hinanden og ikke fordi den ene eller den anden part får penge for det.
Jeg håber at du vil vente lidt længere til du møder eller kommer til at skrive med en sød pige som vil hygge med dig ganske gratis. Det er jeg sikker på bliver den bedste oplevelse for jer begge.
De bedste hilsner fra
/ Trine