Køb af dildo

brevkassespørgsmål

Køb af dildo

brevkassespørgsmål af
Jasmin
13 år
Oprettet 4 år 5 måneder siden

hej Brevkasse

jeg er snart 14 år og onaneret i et par måneder, så tænkte jeg vil begynde at onanere med noget sexlejetøj (en dildo). Problemet er bare at jeg ved ikke hvordan jeg skal købe den uden at mine forældre får det af vide, og jeg ved heller ikke hvordan jeg skal gå ind at købe den, for det er en smule pinligt at gå der ind alene (måske kan jeg købe den på nettet men så tror jeg mine forældre finder ud af det. Så hvad skal jeg gøre og må jeg overhovedt gerne købe det i min alder?

Svar:

Hej Jasmin

Beklageligvis skal man være 18 år for at købe sexlegetøj i Danmark. Derfor kan du ikke gå ind og købe den. Det er aldrig nemt at starte en dialog om seksualitet med sine forældre, der er få ting, som er mere akavet. Selvom det er ubehageligt at tænke på, er dine forældre også seksuelle mennesker - du er ikke kommet til verden ud af den blå luft. Det er derfor heller ikke utænkeligt, at din mor vil forstå dig, hvis du åbner op og fortæller hende du godt kunne tænke dig at købe en dildo.

Det vil kræve noget mod, og der er ingen garanti for at det lykkes, men selv hvis det ikke gør, er der stor værdi i at være ærlig, og stå ved den du er.

Mvh Niko fra Cyberhuset

Nikolajs billede
Niko fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål