Kærlighedshistorier...

brevkassespørgsmål

Kærlighedshistorier...

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Hej Sannie :-) Jeg elsker at skrive små historier, men det er for det meste virkelig kærlighedsfyldte historier, så jeg vil ikke bede mine forældre om at læse dem, og jeg er også bange for at vise dem til mine veninder, da jeg er bange for at de vil grine af mig. Så derfor er jeg begyndt at skrive om andet, men det går ikke så godt, for selvom jeg prøver at skrive om andet, ender det som en blød-søden kærlighedshistorie... Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej

Tak for dit spørgsmål.

Jeg synes, at det er et fantastisk spørgsmål, for jeg kan sagtens forstå dig og mindes da jeg var teenager, hvor jeg heller ikke ønskede, at mine nærmeste læste mine historier.

Men så er det godt, at Biblioteket her på Cyberhus findes, for her er du meget velkommen til at uploade dine historier til skriveværkstedet, og jeg vil meget gerne læse dem og komme med kommentarer, hvis du ønsker det. Når du har lagt en historie ud, kan du bare lige skrive her i brevkassen, at du gerne vil have, at jeg kigger på din historie.

Jeg håber, at du kan bruge svaret.

Mange Hilsener fra Sannie - Biblioteksvejleder Cyberhus