Kærlighed gør blind

brevkassespørgsmål

Kærlighed gør blind

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej læsere.. - Jeg skriver til jer fordi... Jeg mistede min kæreste i mandags 22-11-2010 vi havde 5 måneds dag søndag 21-11-2010 :-/ .. Vi kommer ikke sammen mere siden d. 22-11-2010 ved ikke hvorfor det skete, jeg græd og græd hele natten jeg er begyndt og få opkast og dårlige tanker og spekulere om jeg overhovedet gider være her mere i livet.. Har det bare skidt, før i årene havde jeg depressioner hvor ejg skærte i mig selv osv.. Han sagde det skulle være os to for altid han lovede det.. KÆRLIGHED GØR BLIND :'( Hvad skal ejg dog gøre.. hvorfor slog han op?? hvad tror du??? hvad skal jeg gøre?? jeg vil snart ikke mere.. føler mig brugt >_>

Svar:

Hej med dig..

Min brevkasse her, handler om når man mister nogen fordi de dør og den sorg der følger med.

Derfor har jeg sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde" og du vil kunne finde deres svar inden for 10 dage.

Dbh Charlotte