kæreste knas

brevkassespørgsmål

kæreste knas

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej, jeg har en veninde som jeg snakede med rigtig meget, vi blev vist lidt forelskede i hinanden og jeg var (teknisk set)kæreste med hinde, det skete en dag efter skole vor min ven sagde at jeg var forelsket i hende, han spute om hun ville være kæreste med mig, vi gik nærmest fra hindanden i en tavshed tilstand. jeg fik same aften en besked fra hende vor der stod"jeg vil gerne" og siden den dag har det stået stille for os. jeg vil rigtig gerne blive kæreste med hende fordi hun kan lide de samme ting som mig, og at hun er sød og smuk. så et råd kunne være dejligt

Svar:

 Hej Anonym

Jeghar sendt dit spørgsmål videre til brevkassen Klar, parat, teenageliv hvor du snart kan finde svar.

Niels-Christian