kæreste

brevkassespørgsmål

kæreste

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 14 år 1 uge siden

jeg er en pige på 13 år, og jeg har en kæreste på 14. jeg synes ikke han behandler mig særlig godt. og jeg ved ikke om jeg skal slå op med ham? eller om jeg skal snakke med ham om det? hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej med dig...

Den her brevkasse handler om hvis en man kender dør og den sorg man så går med bagefter..Derfor har jeg sendt dit svar over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv", fordi de bedre kan svare på dit spørgsmål..

Venlig hilsen

Charlotte