julekalender
brevkassespørgsmål af
Anonym
hej jeg er en pige som rigtig godt kunne tænke mig at være med i en julekalender det er nærmest mit største ønske så jeg ville spørge om hvornår der var casting til den næste julekalender 2010 for jeg kan nemlig ikke selv finde ud af det jeg har søgt mange steder men kan ikke finde noget

Svar:
Kære Pige.
Jeg kan godt forstå, du gerne vil være med i en julekalender. Det er helt sikkert spændende og lærerigt. Jeg har ikke så meget erfaring med roller til børn, men jeg fandt denne side. Her kan du se under opslag, hvor roller som statist bliver slået op:
http://statisten.dk/Default.aspx?pageid=214&newsid=2487
Du kan også lave din egen profil. Prøv at se, om det er noget du kan bruge. Du kan eventuelt få dine forældre til at hjælpe dig.
Held og lykke - jeg håber din drøm går i opfyldelse.
Mange hilsner fra Lise.