julegave!!
brevkassespørgsmål af
thilde
13 år
hej jeg er er 13 år. ved ik om der er lidt et mærkeligt spørgsmål her inde men prøver nu alligevl. jeg har en kæreste der er 16, og jeg vil rigtig gerne give ham en god julegave. men ved bare overhovedet ikke hvad jeg lige skal finde på. HJÆLP!! :)

Svar:
Hej med dig.
Det er slet ikke et mærkeligt spørgsmål. De fleste synes faktisk, at det er ret svært at finde på gode julegaver. Jeg har lavet en lille liste med idéer, så forhåbentlig kan du blive lidt inspireret til at finde en god julegave til ham :-)
- Tøj - hvis der er noget særligt, han plejer at gå i, fx en pæn trøje, hættetrøje, skjorte - eller hvis han mangler noget til lidt finere sammenhænge fx slips eller butterfly
- Parfume - i Matas plejer ekspedienterne at være meget søde til at hjælpe med at finde den rigtige parfume/deo.
- Accesories - mange drenge kan faktisk meget godt lide fx læderarmbånd eller noget lignende. Afhængig af om og hvad han plejer at gå med, så kan du måske blive lidt inspireret af det.
- Grej til interesse - hvis han nu går til noget sport eller har en særlig interesse, så kan det være, du kan finde noget udstyr til ham
- Oplevelser - måske du kan finde noget, I kan lave sammen? Fx en tur i biografen, ud at spise eller noget andet. På den her side kan du finde forskellige gavekort til oplevelser. Og de kan købes i næsten alle store supermarkeder som Føtex og Bilka, eller bare på deres hjemmeside. Det kan også være, at du kan blive inspireret til at lave noget lignende med ham.
Hvis du stadig er i tvivl om hvad du kan give ham, så kan du måske lokke en lille ønskeseddel ud af ham? Husk også, at det er tanken, der tæller, og ikke prisen. Jeg er sikker på, at han nok skal blive glad for, at du har tænkt på ham uanset hvad du ender med at give ham.
Jeg håber, at du er blevet lidt inspireret, og finder en god gave til ham.
Rigtig god jul :-)
Mange hilsner Pernille