Jounalisthøjskolen

brevkassespørgsmål

Jounalisthøjskolen

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 3 år 2 måneder siden

Hej:)

Jeg går og interesserer mig omkring det at blive radiovært

Kan man bruge jounalisthøjskolen, som uddannelse til radiovært?

Svar:

Hej med dig

Det er da en fed drøm og et spændende job.

En uddannelse som journalist er helt sikkert brugbart. Jeg tænker ikke at alle radioværter er uddannede journalister, men en del er, og det er helt sikkert en god vej at gå.

Nogle radioværter bliver værter fordi de har en anden særlig baggrund, der gør dem særligt i stand til at være vært omkring et bestemt emne, men hvis man skal tænke mere generelt og bredt, så er en uddannelse som journalist nok den bedst mulige vej at gå.

Gode hilsner Elisa

Elisas billede
Elisa fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål