Jeg vil tabe mig, nu..
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Cyberhus(: Først vil jeg sige tak for en rigtig god hjemmeside! Jeg er 1.76 høj, vejer 68 kilo og hader min krop! Jeg har altid været høj og ranglet, men efter jeg har fået menstruation, har jeg taget på.. Jeg er stoppet til håndbold for noget tid siden, og får derfor ikke noget motion i vintertiden, da jeg går til tennis om sommeren.. Jeg har ikke taget mig sammen til at komme ud og løbe endnu.. Jeg er muskuløs. Jeg vil gerne tabe mig, jeg har fået nogle meget store deller på maven, meget mere fedt på lårene og hofterne.. Så hvad skal jeg gøre? Jeg ved overhovedet ikke hvordan jeg taber mig? Jeg håber virkelig jeg kan få hjælp, så jeg kan blive flot til min konfirmation og bikinisæsonen :) Kram L.

Svar:
Hej med dig L
Ja, sådan er det er være en ”pubertetstøs”! Du er på vej til at blive en voksen kvinde og i ”overgangen” kan man godt synes, at ens krop er lidt uharmonisk, men det er kun en overgang, så slut fred med din krop og nyd dit liv og glæd dig til din komfirmation – også selv om du synes du har en delle på maven. Husk det!
Vil du motionere så kender du allerede nogle gode måder at gøre det på, du spiller tennis og du kan finde løbeskoene frem!
Mange hilsner fra Eva