jeg vil have sixpack.
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej brevkasse jeg træner 1-2 gange om ugen inden jeg skal sove jeg laver nogle meget hårdere øvelser end jeg kan klare da jeg er tynd og "svag" min six pack er ikke særlig tydelig hjælp mig

Svar:
Hej med dig
Det er super flot, at du holder din træning og gør noget for at nå dit mål. Fortsæt endelig med det.
Du skriver ikke så meget om hvilke øvelser det er du laver og hvor mange. Mange træner maveøvelser, der i virkeligheden ikke træner så meget maven, men i stedet andre muskler. Hoften og ryggen for eksempel. Og det hjælper sjældent at lave 100 vis af maveøvelser. Det er igen typen af øvelse og den måde man laver den på, der giver sixpack.
Hvis du følger det her link, vil du kunne se nogle billeder af gode maveøvelser. Og her kan du se et eksempel på en perfekt mavebøjning.
Du skriver du er "tynd". Det betyder, at dine mavemuskler vil vise sig hurtigere end så mange andre. Så du burde snart se resultater :-)
God træning.
Claus