jeg vil gerne tabe mig

brevkassespørgsmål

jeg vil gerne tabe mig

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 14 år 3 uger siden

hej.... Jeg er en pige på 12 år og jeg vil gerne tabe mig lidt, jeg ved bare ikke hvordan jeg skal tabe mig. Jeg er 1.50 høj og vejer 42 kg. Jeg ved ikke om jeg vejer for meget.... Jeg tror selv at jeg vejer lidt for meget fordi at mine lår er tykke og jeg har fedt på maven. Jeg går til svømning to gange om ugen og prøver på at lade hver med at spise for meget slik. Det er bare ligesom at det ikke hjælper at jeg går til sport.... Hvad skal jeg gøre? Hilsen en anonym

Svar:

Hej med dig..

Du vejer absolut ikke for meget og derfor er det vigtigt du ikke taber dig. Du skriver at du har fedt på maven og derfor vil jeg gerne fortælle dig, at alle mennesker har fedt på maven og faktisk har vi fedt på hele kroppen og det er fordi det er vigtigt for os og vores kroppe.

Du er 12 år og derfor synes jeg det er vigtigt at du ikke tænker så meget på din krop og hvad du vejer. Derfor har jeg sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi de er rigtig gode til at hjælpe med at se tingene på en lidt anderledes måde, og måske kunne det gøre det lidt lettere for dig..

Venligst

Eva