Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej
Jeg kan rigtig godt lide en pige, og har haft meget kontakt med hende før. Problemet er nu at hun ikke vil snakke med mig mere.  Vi har begge to vist interesse i hinanden før.
Hvad skal jeg gøre? Skal jeg spøger hende om hUN har nogle følser for mig? eller skal jeg ikke vise interesse i hende mere?
Hilsen en  forvirret dreng

Svar:
Hey Anonym
Det er aldrig helt let at finde ud af hvad der er bedst at gøre, og det handler jo i bund og grund om at der ikke er én rigtig måde.
Hvis du er interesseret i hende, tror jeg du skal være ærlig omkring det. Det kan jo godt være at hun ikke er interesseret i dig på den måde, men så finder du jo i det mindste ud af det.
Så jeg tænker det giver god mening at spørge hende direkte. Du kan jo overveje at fortælle hende hvordan du har det med hende. Hvad du føler for hende, og så se hvad hun svarer. Hvis du ikke synes, at du bliver klogere, kan du så overveje at spørge hende direkte. Hvad tænker du om det jeg siger, og hvordan har du det med mig?
Held og lykke med det
Lasse