Jeg undrer mig
brevkassespørgsmål af
Phetphailin
16 år
Hej Cyberhus :)
Sagen er, at den dreng som jeg kan lide, viden nu, at jeg kan lide ham, men han sagde at han kan lide en anden pige fra vores årgangen. Det som jeg kan ikke forstå det er, at han har aldrig talt med den pigen, som han kan lide. Men hvergang, når jeg står og taler sammen med mine veninder, så kommer han (med en ven) næsten heletiden hen til os, og plus, han står ved min side, og de opføret sig meget mærkeligt foran os. Men i det hele taget, når jeg tænkte tilbage efter skolen er startede, så er han sød med mig f.eks. hold døren for mig, spurgt mig lidt, vinger til mig, smillet til mig og kiggede på mig.!
Men vil det sige, at han måske lyver til mig, at han kan lide en anden pige fra årgangen, og gider ikke sige sandheden til mig, at måske kan han i lige vel lide mig? :)

Svar:
Hej Phetphailin
Det lyder rigtig dejligt, at der er en du kan lide. Men han lyder godt nok lidt svær at regne ud.
Det er meget svært for mig at kunne gætte på om han mon kan lide dig alligevel. Den eneste, der vil kunne svare på det spørgsmål, er nok ham selv. Hvis du har på fornemmelsen, at han kunne være vild med dig, kan det dog godt være, at der kunne være noget. Du skriver ikke om det var dig selv, der fortalte ham, at du kan lide ham. Hvis det var en anden han snakkede med, kan det måske være han ikke var sikker på, om det var rigtigt? Det kan også godt være, at det var rigtigt at han kunne lide en anden pige. Det er ikke unormalt at blive vild med nogen, som man ikke har snakket med, men måske beundrer på afstand. Men det kan også være, at han blev mere vild med dig efter han fandt ud af, at du var vild med ham. Måske han ikke har lagt mærke til at han er vild med dig?
Der er mange muligheder, så den bedste måde at finde ud af det på, er nok at snakke med ham (igen) :)
Venlig hilsen
Agnete