Jeg tænder på min dansk lærer

brevkassespørgsmål

Jeg tænder på min dansk lærer

brevkassespørgsmål af
Allan
15 år
Oprettet 2 år 5 måneder siden

hej jeg er en 15 årig dreng der tænder på min lærer. Jeg går på gym og jeg har bare den mest lækreste dansk lærer i verden. han er tynd og høj og har sikkert en kæmpe tissemand. jeg ville spørge ham om vi skulle på date men så fandt jeg ud af at han har et barn og en kone. Jeg tror godt at han ville forlade sin kone for mig men jeg er nervøs fordi at han giver mig 12 i dansk er det et tegn? skal jeg spørge ham om date

Svar:

Hej Allan

At være vildt forelsket i sin lærer, er noget som vildt mange oplever. Og det er selvfølgelig helt i orden at være forelsket, og have frække fantasier om hvad man kunne tænke sig at lave med sin lærer.

Men så er det også bare der, grænsen går. Selv hvis din lærer ikke havde kone og barn, så er loven helt tydelig. Som lærer vil det være ulovligt for ham at være sammen med dig, og han kan blive straffet med op til 8 års fængsel. Så jeg er nødt til at sige at der ikke er nogen mulighed for at I kan få et forhold. For når man er lærer så gælder den seksuelle lavalder på 15 år ikke, i forhold til ens elever. Er man lærer må man ikke have et seksuelt forhold til elever under 18 år. Loven er særlig stram, når det gælder lærer/elev forhold, for at sikre at en lærer ikke kan udnytte den særlige magtposition de har overfor deres elever.

Så lad drømmen få frit løb, og giv den gas med de frække fantasier. Men lad det hele blive i fantasien, for ellers bliver det noget frygtelig rod.

Mange hilsner Tanja

Tanjas billede
Tanja fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål