Jeg så hende..
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg mistede min lillesøster da jeg var omkring 1½ år gammel. Hun døede under fødslen, så jeg nåede aldrig at se hende, men her for en uges tid siden havde jeg en drøm om hende. (for første gang nogensinde) Det skræmte mig, og gjorde mig glad på samme tid. Glad fordi jeg endelig så hende, men bange fordi jeg aldrig plejer at drømme om folk jeg har mistet.. -og da slet ikke om folk jeg ikke har set. Det der skræmte mig mest var, at hun så med sine store øjne ind i mine, uden at sige noget, men jeg vidste der var noget galt.. hun havde brug for min hjælp... til at flygte.. -flygte fra mørket?.. Under hele drømmen sagde hun ikke noget, hun så blot på mig, og jeg tog hende op, knugede hende ind til mig, mens jeg løb afsted med hende væk fra mørket.. Det der ærger mig mest er, at jeg aldrig nåede at finde ud af hvorfor vi flygtede?.. Jeg ville så gerne hjælpe hende.. hun var virkelig skræmt... Er der noget jeg kan gøre, for at finde ud af det?

Svar:
Kære søster,
Det gør mig ondt med din søster. Selvom man ikke har mødt sine søskende, kan det påvirke ens underbevidsthed, hvilket jeg også tror det har gjort her.
Jeg kan godt forstå at det påvirker dig, og at det både kan skræmme dig og gøre dig glad. Det lyder helt normalt. Det er din måde at arbejde med den sorg du har inden i og der kan være meget forskel på hvordan vi arbejder med sorgen.
Jeg mistede min bror i 2002, og jeg har ikke drømt om ham siden.
Hvis det er noget du virkelig vil undersøge, ville jeg opsøge en clairvoyant, der kan hjælpe dig med at tyde dine drømme og fortælle dig om din søster. Men undersøg lige markedet for clairvoyanter først, find en som nogen anbefaler, som de kan sige god for. Der er desværre mange der udnytter mennesker i sorg!!
Held og lykke.
Kram Charlotte