jeg savner dem meget
brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
min mor og far er død og jeg bor nu hos min moster og savner der hvor jeg bode før og dem men nogne andre er flyttet der ind det hader jeg

Svar:
Hej med dig..
Det gør mig ondt med dine forældre. Jeg kan godt forstå, at du er ked af at der er nogle nye mennesker der er flyttet ind i Jeres hus/sted. De har fundet et sted som de havde lyst til at bo - og derfor er de nu flyttet ind, at det er "dit sted" er et tilfælde, men derfor gør det ondt alligevel.
Hvert år er der desværre mange som dig - der mister enten forældre eller søskende. Da min lillebror døde, fik jeg et stort behov for at tale med andre der havde det ligesom mig. Jeg håber, at du har en god ven/veninde eller at du kan tale med din moster omkring alle de tanker du har. Nu ved jeg ikke hvor længe siden det er, at du mistede dine forældre - men uanset om det er 3 måneder eller 3 år. Så vil der altid være nogle ting - som du har behov for at dele med en anden person. Da sorg kan være ubærlig at bære alene.
Stor ros til dig for, at du kan fortælle hvordan du har det - det er ikke alle der kan det.
Du kan også logge på chatten her i Cyberhus og chatte anonymt med en voksen. Den har åben mandag til torsdag kl. 14-19.
Jeg ønsker dig alt det bedste fremover.
Charlotte