jeg har en ven der som sælger gokker sokker hjælp

brevkassespørgsmål

jeg har en ven der som sælger gokker sokker hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

min (ven) kan ikke snakke om andet ind sine brugte gokker sokker som han sælger,han siger at der er så godt i en sok men jeg er lidt i iritenet fordi han kan ikke snakke om andet en gokker sokker og hans lesbiske porno pllzzz hjælp

Svar:

Hej med dig,

Tak for dit brev! Jeg kan godt forstå hvis du synes det er træls, at din ven ikke kan snakke om andet end sig selv, sine gokker sokker og sin lesbiske porno.

I et venskab skal der gerne være plads til begge parter, så alle bliver både hørt og set. Det lyder lidt til, at det du oplever lige nu, er, at din ven kun gider at snakke om sig selv og det han interesserer sig for, og at der ikke er så meget plads til dig og dine interesser. Jeg tænker det bedste du kan gøre, er, at fortælle din ven, at du ikke er så interesseret i at høre om hans brugte gokker sokker og om ikke I kan snakke om noget andet. Måske tænker han slet ikke over, at hans brugte gokker sokker ikke nødvendigvis interesserer dig. Derfor kan det være en god idé at gøre ham opmærksom på det.

Hvis ikke han lytter til dig, kan du også prøve at skifte emne, når han begynder at tale om sine gokker sokker. Hvis du kan høre, at samtalen begynder at bevæge sig derover, kan du begynde at tale om noget andet. Det kan nemlig også være en måde, at få ham til at forstå, at du ikke er interesseret.

Jeg håber du kan bruge svaret!

De bedste hilsner,

Stine

StineHs billede
Stine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål