Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej. Jeg er en pige som har onaneret i noget tid. Jeg kunne godt tænke mig at prøve noget andet, som for eksempel en finger i numsen eller noget andet. Er det normalt, og kan det lade sig gøre?

Svar:
Hej med dig
Det er helt normalt at prøve sig frem med onani. Og det kan for eksempel godt lade sig gøre med en finger i numsen. Det vigtigste er, at du mærker efter om du synes det føles godt. Og så er det godt at være opmærksom på ikke at få numsebakterier andre steder hen. For eksempel ved at huske at vaske den finger/hånd du har brugt ved numsen før du for eksempel rører ved skeden. Du kan for eksempel læse mere om onani hos Sexlinien: https://www.sexlinien.dk/emneside-piger-kvinders-kroppe/pigers-kvinders-...
Med venlig hilsen
Agnete