Jeg får noget mærekeligt på pikken
brevkassespørgsmål af
L
12 år
Nogen gange når jeg onenere får jeg sådan noget sort på pikken og hovedet på pikken bliver hæved rød ps har fået meget hår på pikken betyder det at jeg er kommet i puberteten

Svar:
Hej,
Jeg har svært ved at tage stilling til det ud fra beskrivelsen, som du har lavet. Sådan som jeg forstår det, så er opstår der en sort misfarvning samtidigt med at penis bliver rød og hævet. Jeg kan ikke helt læse mig til hvorhenne på penis misfarviningen og hævelsen opstår, men man kan f.eks. ved forhudsforsnævring få irritation af forhuden, som så kan hæve op efter samleje eller ornani. Mit råd er at du ringer og bestiller en tid hos din læge, som hurtigt vil kunne vurdere det. Lægen har ikke pligt til at oplyse dine forældre omkring dette, da det omhandler din seksualitet.
Mvh
Niclas