jeg er 10 år

brevkassespørgsmål

jeg er 10 år

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
Oprettet 3 år 3 måneder siden

er 10 år og tror jeg  er bisexual er mega  forelsket i en mega sød dreng men jeg kigger på den her pige så gør alt hvad jeg så jeg ikke forelsket i ham dreng er det bare mærkeligt

Svar:

Kære du

Tusind tak for dit spørgsmål her i brevkassen! Som jeg læser dit brev, så lyder det til, at du er forelsket i en sød dreng, men at der også er en pige, som du godt kan lide, og at hun lidt får dig til at glemme dine følelser for den her dreng, når du kigger på hende. Du spørger så, om det er mærkeligt, og det tænker jeg slet ikke, at det er. Man kan sagtens komme til at stå i en situation, hvor man kan lide to personer på én gang. Det er rigtig forvirrende, og det kan være svært at vide, hvad man skal gøre.

Mit råd til dig er at prøve at mærke lidt efter, om der er én af dem, som du bedre kan lide end den anden. Hvis du er i tvivl om det, så kan det være, at du kan prøve at snakke lidt mere med dem begge for at se hvem af dem, du bedst kan lide at snakke med? Måske der er én af dem, som du føler, at du har mere tilfælles med, og som du derfor hygger dig lidt mere med?

Du nævner, at du tror, at du er biseksuel. Det er svært for mig at vide, om du er det, men det kan sagtens være ud fra det, du fortæller, og uanset hvad så tror jeg, at du kender dig selv bedre, end jeg gør. Så hvis du tænker, at du er biseksuel, så er det sådan, det er. Du virker ikke til at være bekymret om at være biseksuel, og det er bare rigtig dejligt, for det skal du heller ikke være. Det er helt normalt og okay at kunne lide både piger og drenge.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at kigge forbi igen.

De bedste hilsner,

Dagmar

Dagmars billede
Dagmar fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål