Jeg bløder oppe i skeden når jeg onaner med finger

brevkassespørgsmål

Jeg bløder oppe i skeden når jeg onaner med finger

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 måneder 1 uge siden

Jeg bløder oppe i skeden når jeg onaner, som jeg gør med finger, hvor jeg stikker den op. Der kommer blod over hele min finger og det bliver ved med at komme mere blod når jeg bliver ved og det stopper først med at bløde når jeg stopper.Det gør ikke ondt og det sker hver evig eneste gang jeg gør det. Det er sket mere end 10 gange. Jeg er en jomfru. Hvorfor sker det? og hvad er det? Og tror du det kan gå væk af sig selv med tiden?

Svar:

Hej med dig.

Det, du beskriver, kaldes en kontaktblødning, som kan opstå i forbindelse med samleje men også onani. Oftest er det helt ufarligt og skyldes som regel en lille rift i slimhinden, som heler af sig selv. Infektion, herunder kønssygdomme, kan også forårsage en kontaktblødning, og det kræver som regel behandling.

Formentlig skyldes dine kontaktblødninger rifter i slimhinden, så først og fremmest kunne du overveje, om du eventuelt onarerer for ofte og for voldsomt. Lange negle vil f.eks. øge risikoen for at gøre skade på slimhinden. Slimhinden i skeden er generelt mere skrøbelig og derved mere udsat for små rifter, derudover kunne det også tænkes, at du kommer i kontakt med din jomfruhinde, som oftest bløder, når den brister.

Idet du fortæller, at du bløder hver gang du onanerer, og idet det lyder som en lidt kraftigere blødning, synes jeg bestemt, at du skal opsøge din læge for at blive undersøgt.

Med venlig hilsen, Tatjana

Tatjanas billede
Tatjana fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål