Intet svar
brevkassespørgsmål af
Alberte
21 år
Hej Skriver da jeg har stillet to spørgsmål til brevkassen det ene til lægen og det andet til tandlægen. Det handlede om kæbeproblemer og søvnproblemet+bumser men har intet svar fået og der er gået flere dage er ret sikker på der er gået over to uger. I må undskylde hvis jeg tager fejl men er det muligt at de er landet et forkert sted?

Svar:
Hej Alberte
Vi har ingen spørgsmål liggende i lægebrevkassen, som er overskredet vores svarfrist. Men jeg kan samtidig se at vi ikke har spørgsmål liggende omkring søvnproblemer, så spørgsmålet til lægebrevkassen ser det altså ikke ud til at vi har modtaget.
Spørgsmålet til tandlægen er modtaget, men vi har desværre ikke haft mulighed for at svare. Som vi skriver i tandlægebrevkassen, har vi ikke længere mulighed for at svare alle, da vi modtager så mange spørgsmål omkring tænder at tandlægen ikke længere kan følge med. Det betyder desværre at vi er nødsaget til at udvælge enkelte spørgsmål og svare på dem.
Vi håber at kunne ændre dette for tandlægebrevkassen igen, men i øjeblikket er vi nødsaget til at arbejde på denne måde.
Mange hilsner
Cyberhus-Teamet