Vil værer en anden

brevkassespørgsmål

Vil værer en anden

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 8 år 8 måneder siden

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gør

længer jeg vil godt værer en pige på 18 men hun skal værer lille som en SFO bran

og skal bruge ble så hun nraaa dem til at tro hun er et lille bran fra SFOen

hjælp

Svar:

Hej Anonym

Jeg må indrømme at jeg ikke er sikker på at jeg forstår dit spørgsmål.

Som jeg forstår dig er du en dreng, men vil egentlig gerne være en pige på 18, som skal ligne en lille pige der bruger ble, så andre tror at du er en lille pige.

Min første tanke er at det er et ønske der er meget svært at opfylde og derfor kan jeg selvfølgelig også godt forstå du er frustreret, hvis de her forandringer er det du brændende ønsker dig.

Jeg kan ikke give dig nogle konkrete råd til hvordan du får opfyldt dig ønske, for jeg må indrømme at jeg ikke tror det er muligt. Men jeg tænker at det ville være godt for dig at snakke med nogen om hvordan du har det.
For at kunne hjælpe dig lidt  bedre på vej kunne det være godt at vide lidt mere om hvad det er for nogle tanker du har...som sagt er jeg usikker på om jeg overhovedet har forstået dig rigtigt.

Derfor vil jeg foreslå dig at logge på vores chat og snakke med en rådgiver om de her tanker. Sammen kan i måske finde ud af hvordan og hvor du kan få mere hjælp.

Bedste hilsner
Niels-Christian