Veninder der kopier.

brevkassespørgsmål

Veninder der kopier.

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Hej med jer, jeg har et problem og det vil jeg meget gerne have at i hjælper mig med...

Jeg går i 4, klasse og er 11 år. Jeg er ret moden i klassen og.. det kan jeg mærke.

Jeg har mine 2 bedste veninder og dem er jeg rigtig glade for, men der er (lad os kalde hende Klara) Klara som HELE og jeg siger HELE tiden går efter mig, laver det samme som mig og da Justin Bieber kom til Danmark insprierede han mig rigtig meget, og jeg er nu blevet KÆMPE  belieber. Og dagen efter jeg sagde at jeg godt kunne lide Justin Bieber kunne hun også godt lide ham. Pisse irreterne...

Folk i klassen er begyndt at syntes vi er dumme og "diva" agtige. Vi havde også en snak om det med min klasselærer, men det hjælper ikke. Og idag da jeg kørte hjem fra skole, kørte jeg sammen med 1 dreng fra min klasse og så en rigtig sød pige fra min klasse.

(Kørte ikke med de to piger da de skulle være sammen idag, da jeg ikke kunne)

Ham drengen begyndte så at snakke om.. Hmm, ja at vi var sådan lidt diva agtige og ville have alt opmærksomheden?

Jeg blev virkelig ked af det og sur på samme tid. Jeg prøvede at lade som ingen ting, men da jeg sagde at de bare skulle sige det hvis vi viste os for meget frem

knækede min stemme og jeg tror man kunne høre at jeg lige var ved at begynde at grade. Jeg hader det virkeligt, og jeg vil bare gerne have at alt var som før, hvor folk GODT kunne lide mig og ja, bare det normale.

Men jeg vil jo heller ikke miste mine veninder? For hvem skulle jeg ellers være sammen med?

Jeg tror jeg har fået det hele med. Håber i kan svare...

Svar:

Hej med dig..

Jeg har flyttet dit spørgsmål ove til brevkassen "Klar, parat, teenageliv", fordi her ved de rigtig meget omn det her med veninder..

Du får svar der, inden for de næste maks 10 dage

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål