uvirkelighedsfølelse?

brevkassespørgsmål

uvirkelighedsfølelse?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 år 3 uger siden

Hej. Jeg er en dreng på 14 år, som har haft denne 'uvirkelighedsfølelse' i snart 4 måneder. jeg har det som om at jeg, lever i en drøm, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. tak på forhånd :)

Svar:

Hej med dig

Tak for din mail.

Først vil jeg fortælle at du kan være helt rolig. Det er helt naturligt at når man bliver omkring din alder, så begynder man at tænke mere over alting og over livet i det hele taget. Og det at man tænker mere, kan nogle gange give en følelse af uvirkelighed eller som en drøm, som du beskriver.

Samtidig vil jeg sige, at hvis du føler at det fylder meget for dig, så synes jeg at du skal prøve at fortælle det til dine forældre eller en anden voksen du stoler på. Jeg tror det vil være rart for dig at få sat ord på hvordan det føles. Du er også meget velkommen på chatten her på Cyberhus – vi vil nemlig også meget gerne lytte til dine oplevelser.

Håber du kan bruge mit svar, ellers er du velkommen til at skrive igen.

De bedste hilsner fra Heidi