Utro?

brevkassespørgsmål

Utro?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej jeg er en pige på 12 år der er bange for mine kæreste er mig utro?:-/

Min kæreste ligger tit armen om andrea piger og spørger om de skal følges i klub:-(

En dag spurgte jeg om hvorfor han aldrig gjorde det ved mig mere? Ha sagde det var fordi han synes jeg hele tiden var sammen med en anden dreng. Men det er jeg overhovedet ikke! Prøver han at gøre mig jaloux og hvis han gør hvorfor så?

Svar:

Hej med dig..

Jeg har flyttet dit spørgsmål over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv", fordi her ved de rigtig meget om det her med utroskab og kærester. Du kan finde deres svar der, inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål