Undskyld Bøllen

brevkassespørgsmål

Undskyld Bøllen

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej, jeg har en ven ved navn Bøllen - det er i hvert fald, hvad vi kalder ham. Først troede jeg egentlig vi var meget gode venner, men så viser det sig, at han har kaldt mig et kæmpesvin bag min ryg. Jeg har taget det til mig, men vil gerne gøre sådan, at jeg ikke bliver kaldt et svin igen. Har i nogle råd, jeg kan tage til mig?

Svar:

Hej med dig

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv", fordi det hører mere til der.

Du kan finde deres svar der inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus