tisser i buskerne teenager
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
hej alle sammen jeg er en dreng på 18 år som har problemer med vandet jeg har haft tis uheld i sengen min mor har lagt et lan mere på for et tisset ikke ryger sengen jeg bruger ble både nat og dag nok mest nat nogen der kan hjælpe mig ?

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå hvis du er frustreret over at du har svært ved at holde dig og er nødt til at bruge ble.
Der kan være flere forskellige årsager til at du ikke kan holde dig, men det er ganske enkelt noget der vil kræve at du kommer afsted til din egen læge og bliver undersøgt. Der findes gode behandlingsmuligheder når først man ved mere om hvad det er der gør at du ikke kan holde dig, så mit bedste råd til dig vil være at du skal se og komme til din egen læge og få tjekket hvad det er der er galt.
Mange hilsner
Niels-Christian