Så godt at det gør ondt?

brevkassespørgsmål

Så godt at det gør ondt?

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Halløj :-) Jeg har et megetmeget sært og måske anderledes spørgsmål, som jeg håber i kan forstå og måske kan besvare. Mit sexliv kører super med min kæreste. Der er ingen problemer med at blive våd ved mig, eller hård hos ham. Menmen.. i nogle stillinger kan følelsen i mit underliv blive så godt at det nærmest gør ondt? Så bliver jeg nød til at tage en hurtig pause, vi forsætter så, men det kommer igen. En kilden følelse det bliver altalt for meget for mig. Det kan blive så slemt at jeg simpelthen ikke har lyst til at forsætte da det ikke er rart. Jeg ved ikke om det er orgasme, da jeg ærligtalt aldrig har oplevet det. Men ja.. er det tæt på en orgasme eller hvad sker der? :-) Håber i forstår og kan hjælpe!

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål til brevkassen. Jeg har dog sendt det videre til Sex, Lyst og Erotik-brevkassen, da de ved en masse om sex og orgasmer. Du kan forvente svar i her om 10 dage.

Venlig Hilsen
Heidi