Svar på svaret på hvor meget skal man udsættes for
brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Hej igen. blev lige lidt ked af det da jeg læste jeres svar til mig :-( jeg ville ikke kunne klare mig uden min kæreste!!!! Og i fik det til at lyde som om jeg skulle gå fra ham hvis det var det jeg følte. Han er grunden til at jeg kan være den jeg er og grunden til at jeg er kommet over det værste af de dystre tanker. Men mente bare at folk tit siger jeg jo næsten er alene mor. Så svare jeg tit med at det faktosk er hårdere fordi han jo er her fysisk. Når man har hjælpen lige ved hånden men ikke kan benytte sig af den er det hårdt. Og det er hårdt ikke at kunne hjælpe. Men han har altid støttet mig og det vil jeg også gøre ham <3<3 elsker min lille familie, men nogle gange presser de gamle ting på, og så blir jeg lidt hårdt ramt.

Svar:
Hej med dig
Jeg er ked af at høre at du ikke føler at du fik det svar du havde forventet. De frivillige der rådgiver er forskellige personer og tolker dermed spørgsmålene forskelligt alt efter hvem de er. Nogle gange, som i dette tilfælde, rammer det ved siden af og det er rigtig beklageligt. Men jeg ved at rådgiveren har gjort sit allerbedste for, at give dig et svar du kunne bruge og jeg håber at der trods alt er råd og ideer du kan tage til dig.
Det er dejligt at høre at du elsker din lille familie og at du føler at din kæreste støtter godt op om den. Hvis du skulle få lyst til at stille flere spørgsmål i brevkassen, er du meget velkommen til det.
Rigtig god sommer.
Venlig hilsen Marianne