Svært at snakke om..
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej..
ja, selvfølgelig er det ham, han er den eneste der har tilbudt at hjælpe mig, derfor betyder det meget for mig:)
Jeg synes det er svæt, fordi jeg gerne vil, men alligevel ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige når jeg endelig sidder der, så er jeg helt lost, jeg kan slet ikke huske hvad jeg gerne ville sige, det ender som regel med at vi snakker om noget helt andet end det der egentlig var mening vi skulle :'(

Svar:
Hej igen
Det kan være hårdt at skulle fortælle om noget man har det svært med. Jeg tror derfor, at det kan være godt for dig, hvis du logger ind i chatrådgivningen og får en snak med en rådgiver om det, som du gerne vil fortælle din pædagog.
I chatten kan du anonymt snakke med en rådgiver, og sammen kan i forsøge at finde ud af, hvad du gerne vil fortælle din pædagog, og hvordan du evt. kan gøre det. At chatte om det man gerne vil fortælle, kan nogle gange gøre det lidt nemmere når man skal snakke om det i den virkelige verden.
Mange hilsner
Marianne