STOP SÅ!!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej cyberhus Jeg er ikk sikker på det er det rigtige sted jeg skriver men nu bliver det her. Da jeg skulle køres fra kirken og hjem til min fest havde min storebror arrengeret at en af hans venner skulle komme og hente mig og de kom to. De havde aftalt med mine forældre at de ville give fotografen så vi kørte ud i en skov hvor billederne skulle tages. Jeg kom der ud uden min storebror og uden telefon ( der var ikke plads til min storebror i bilen så han kørte med gæsterne hjem) og der kom ingen fotograf isteddet for det endte de med at være voldige og seksuelle over for mig. Jeg fik den i skeden, munden og røven. Efter det kørte vi tilbage til festen og jeg VIL ikke sige det til nogen havde bare brug for at få det ud da jeg har det svært. Siden har de to venner brugt mig voldigt og seksuelt rigtig MANGE gange i hvertfald LANGT over 20. De kan fx ske hvis jeg er i byen med en veninde og får en SMS om at de lige skal have et blowjob ellers vil de slå mig så hårdt at jeg vil blive lagt i respekrater og hvad de nu ellers kan finde på at true med, de ender med at jeg bliver nødt til at sige til min veninde at jeg lige skal hente noget ved min mor og det tager lige en halv time og andre dårlige undskylninger for at komme hen til dem.

Svar:
Kære du
Hvor er det bare en modbydelig oplevelse du har haft til din konfirmation, og efterfølgende hvor de to drenge stadig er efter dig og tvinger dig til sex og truer dig.. Jeg kan godt forstå du har brug for at få det fortalt, og jeg synes det er rigtig godt at du skriver hertil!
Det er ulovligt det de gør mod dig, og det skal stoppes med det samme! Det vil jeg gerne gøre helt klart for dig, for det er ikke sundt for dig at være i..
Du skriver du ikke vil sige det til nogen, men at du bare ville have det ud. Men jeg sidder og tænker hvorfor vil du ikke sige det? Du behøver ikke at sige det til alle, men bare til nogen, som kan hjælpe dig med at få det til at stoppe og så du har nogen du kan tale med det om. Det er nemlig rigtig tungt at gå rundt og bære på selv, og hvor længe skal du mon holde det ud, hvis du går og venter på at de stopper af sig selv? Jeg synes, du skal fortælle det til dine forældre eller til en anden voksen, som fx en lærer, fordi ligesom du skriver at du har brug for at få det ud hertil, så vil det være endnu bedre for dig, at få det ud til en du kender, og som kan snakke med dig om det, og være der for dig.
Jeg synes også at du sammen med dine forældre eller den anden voksen skal melde det til politiet, så drengene kan blive straffet for det de har gjort mod dig. Gem alle SMS'er de har sendt dig som beviser og fortæl hvordan de truer dig. Jeg vil også anbefale dig at kigge lidt på hjemmesiderne http://www.voldtaegt.dk/ og http://albahus.dk/. Her kan du læse en masse om seksuelle overgreb og du kan også søge hjælp..
Jeg håber du vil fortælle det til nogen, så drengene kan blive stoppet i at behandle dig sådan, og du kan få talt med nogen om dine ubehagelige oplevelser. Du fortjener ikke at blive behandlet på den måde! Har du lyst, er du selvfølgelig også meget velkommen til at logge på chatten en dag, og få talt lidt mere om det her.
Mange tanker fra Heidi