Stadig lidt vild med ham?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej Jeg er en pige på 12, og går i 6. klasse. Jeg er lidt i tvivl med hensyn til en dreng.
Vi har været kærester før (fra 3-4 kl.), og da han slog op blev jeg ked af det. Jeg var stadig vild med ham der, og er det også stadig lidt nu.
Men nu her er han ved at blive lidt "sej" hvis
man kan sige det sådan. Han er fx begyndt at gå sammen med nogen fra 7. og gå i modetøj, som han overhovedet ikke intresseret sig for før.
For 3 måneder siden gik han nærmest bare forbi mig uden at se på mig eller noget. Men han er begyndt lidt mere og mere at begynde at se at jeg også er der.
Han sidder hele tiden og laver sjove ting om til mig og min (pige)sidekammerat. Jeg ved så ikke helt om det er til hende eller mig.
Jeg begynder tit at tænke på at det var ærgeligt det ikke blev os. Så jeg vil bare gerne vide om han egentlig er værd at blive kærester med igen.
Knuz fra den lidt fortvivlede pige

Svar:
Hej lidt fortvivlede pige
Det kan være svært at komme over en fyr, man har været meget vild med, og nogen gange vil man gerne finde sammen igen.
Du er en ung pige og er lige kommet i den alder, hvor man begynder at få rigtige kærester. Du vil møde mange søde fyre, som du vil blive vild med og mange af dem vil også blive vilde med dig.
Det lyder til, at din ekskæreste har forandret sig meget, så overvej om han stadig er den person,som du er vild med og gerne ville være kærester med.
Det er kun dig selv, der kan vurdere, om han er værd at blive kærester med igen. Men du skal tænke på, om du er vild med ham efter, han har forandret sig, eller om du savner det i havde dengang og om du stadig bare er vild
med den, han var dengang.
Du vil som sagt komme til at møde mange fyre i
dit liv og måske skal du begynde at kigge efter dem istedet for at kigge efter dem du har været vilde med.
De bedset hilsner
Denise