skilsmissebarn
brevkassespørgsmål af
..... .... ..... .........
9 år
jeg er ham der skrev tidligere omkring mine forældres skilsmisse.  chatten har sent åben for mig   Spøgsmål   er at i kan hjælpe mig med det  så er i sødde  ;)    ;)    ;)

Svar:
Hej med dig
Skønt at du har mod på at kigge forbi chatten, og snakke lidt mere.
Det er selvfølgelig rigtig uheldigt, hvis chattens åbningstid ikke passer særlig godt til dig. Er du opmærksom på at chatten er åben om eftermiddagen, hver mandag og onsdag. Så den er altså åben i dag kl. 14-17.
Hvis vores åbningstider bare slet ikke fungerer for dig, synes jeg du skal prøve Børnetelefonen, hvor du både kan ringe og chatte, anonymt. De har nemlig åben hver dag mellem kl. 11-23, så der skulle være en god chance for at du kan finde et tidspunkt der passer dig bedre.
Bedste hilsner
Niels-Christian