Skal jeg slippe hende?
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Jeg har en veninde som jeg diskuttere meget med, vi er værre end et kæreste par det har hun også selv sagt og vi skændes over de mest banale ting som senest handlede om at hente hendes hund, det var sådan at jeg kom ind i den frisør salon som hun arbejder i og jeg bliver klippet af hendes kollega og da jeg er færdig får jeg plukket øjenbryn af hende selv og så lige pludseligt ud af det blå siger hun vi har ikke mere at snakke om så bliverjeg sådan lidt sur fordi at hvad fanden er det for noget at fyre af og sige det, men hun sagde det var en joke men jeg synes ikke det var en joke og fyre af men vi snakkede jo om den hund som en af hendes veninder passede for hende fordi at hun havde været på ferie også havde vi snakket om at vi skulle hente den sammen men så da jeg skulle hente hende skriver hun pludseligt at hun er blevet hentet af hendes eks svigermor så tager fanden ved mig fordi at jeg sådan kan lide hende jo, og jeg spurgte hvad det var for noget og om hun gik tilbage til ham hun havde slået op med nej gu gjorde hun ej sagde hun men jeg tvivler meget på det og ved snart ikke hvad jeg skal tro, skal jeg give slip på hende og vores ned af gående venskab eller skal jeg holde hovedet kold og stadig snakke med hende?

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan ikke fortælle dig om du skal slippe hende eller fortsætte Jeres forhold. Det er der ingen der kan. Det er noget du bliver nødt til at mærke efter og tage stilling til selv.
Ud fra det du fortæller i dit brev, og det du har fortalt i de mange andre breve du har skrevet så er det et meget kompliceret forhold du og din veninde har. Et forhold som du ikke er tilfreds med.
Jeg synes du skal prøve at læse dine tidligere breve til os igennem, og de svar du har fået og se om der ikke er noget der kan hjælpe dig. Det tror jeg der er.
Kun du kan afgøre om du er tilfreds med Jeres forhold som det er nu. Og hvis du ikke er tilfreds, er det kun dig der kan gøre noget ved at fortælle din veninde om alle de tanker og følelser som du har givet udtryk for i dine breve.
Så tag lige og læs alle de gamle svar igennem...og så tag en snak med din veninde. Løsningen findes ude i den virkelige verden...ikke her i cyberspace.
http://www.cyberhus.dk/node/17012
http://www.cyberhus.dk/node/16954
http://www.cyberhus.dk/node/16530
http://www.cyberhus.dk/node/16314
http://www.cyberhus.dk/node/16998
http://www.cyberhus.dk/node/16714
http://www.cyberhus.dk/node/17117
Sommer hilsner
Niels-Christian