singel liv

brevkassespørgsmål

singel liv

brevkassespørgsmål af
Anonym

Jeg tror snart jeg har været single i 5 år !!

Jeg kan ikke finde nogle der vil ha mig ?

Hvor kan jeg lede eller hvad kan jeg gøre for at der er nogle drenge der kan lide miig ?? <33

Svar:

Hej

Nogen gange når man er single synes man det er svært, og man savner en kæreste.

Men når man er single skal man tænke på alle de andre gode ting man har i sit liv, fx sine venner. Når man er single har man mere tid til at være sammen med sine venner.

Du er først lige kommet i den alder hvor man begynder rigtigt at have kærester. Jeg synes du skal tage den lidt med ro og vente på du møder en sød fyr.

Du har god tid og du vil sikkert i løbet af de næste mange år møde mange søde fyre som helt sikkert også vil kunne lide dig.

Begynd at se dig lidt omkring på skolen, i klubben, eller hvor du ellers hænger ud. Som regel møder man kærligheden når man mindst venter det. Nyd det du har, så kommer der sikkert snart en sød fyr til dig.

Held og lykke :_)

Kærlig hilsen Denise