Sex problem .
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
heej .
Jeg har noget der går mig på jeg har været i seng med 5 drenge .
Jeg synes virkelig det har været dejligt men jeg ik sikker på hvornår jeg kommer ? Hvordan ved man det - Jeg 17 år og ved og føler at det burde man vide men :S jeg ved det virkelig ik . Håber jeg får et svar med venlig hilsen ***

Svar:
Hej ***
At du er 17 år, og ikke ved, hvordan en orgasme føles, skal du ikke lade dig slå ud af. Jeg tror, der er flere, der har det ligesom dig. Det kan være lidt tabu at tale om, så måske er det derfor, du ikke har talt med andre om det før.
Jeg har fundet noget information til dit spørgsmål, som omhandler hvordan en orgasme føles.
Informationen har jeg funder i bogen, ”Sexikon” af Aage Brandt. Her står følgende: "Hos piger/kvinder kan orgasmen ledsages af en sammentrækning af musklerne i bækkenbunden, omkring skedeindgangen. Orgasmen er en frydefuld blanding af kropslige og sjælelige fornemmelser, og hvordan den føles er helt individuelt, forskelligt fra gang til gang, og ikke mindst afhængigt af, hvilket følelsesmæssigt forhold man har til sin elskovspartner”.
Jeg håber, dette var svar nok, og ellers så kan man også finde en del information om emnet på nettet. Tjek hjemmesiden: www.sexlinien.dk
Held og lykke!
Kærlig hilsen fra Loa