selvmord

brevkassespørgsmål

selvmord

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 16 år 1 måned siden

hej jeg har skrevet til jer en gang før, jeg skrev om det der skete mellem mig og en mand da jeg var ca 4. men det er ikke mit eneste problem jeg har skåret i mig selv, og har gjort det igen! jeg har det virkelig dårligt, og kan ikke følge med i timerne, på grund af, at jeg har så meget, at tænke på, jeg får næsten heller aldrig lavet lektier. de ting jeg tænker på er at begå selvmord, og så tænker jeg på min klasselærer som hele tiden er på nakken af mig... hjælp inden jeg gør noget dumt!!!????

knuss me

Svar:

Hej igen

Det lyder som om at du har det meget svært. Du skriver, at du skærer i dig selv og har tænkt på at begå selvmord.

Det er vigtigt at du får fortalt en voksen hvordan du har det!

Jeg vil anbefale dig at logge på Chatrådgivningen i morgen (torsdag) og få en snak med en rådgiver - som kan hjælpe dig med at finde hjælp!

Hilsen Denise