Selvmord

brevkassespørgsmål

Selvmord

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 7 år 8 måneder siden

Vil dø!!!!

kan ikke det her liv mere, skal bare væk!!!

Svar:

Kære du

Nogle gange kan livet være så svært og uoverskueligt at det kan være svært at se en løsning. Mange gang kan det være godt med nogle andre "øjne" til at finde vej og se løsninger. For hvis man har det rigtig svært og man er virkelig langt "nede i et hul" er det næsten umuligt selv at se vejen ud. Men måske kan du få hjælp til at finde frem til andre veje...andre løsninger.

Du kan prøve at klikke forbi vores chat og snakke med en rådgiver om, hvad det er der gør livet uudholdeligt...og hvad du måske kan gøre for at skabe en forandring.

Du kan også ringe til Livslinien på 70 201 201. Der sidder også rådgivere som er parat til at lytte hver dag mellem kl. 11-04.

Giv dig selv en chance mere...det ved jeg du fortjener.

Gode tanker
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål