Søjlen

brevkassespørgsmål

Søjlen

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Hej For en uge siden var jeg på vej i skole. Jeg fulgtes med tre af mine venner. Jeg gik ind skoledøren og tyrede mit hovede ind i en søjle. Alle døde af grin og nu kalder de mig søjleklaus eller marmorkim. Jeg har prøvet at sige at det var et uheld men de driller stadigvæk. Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej med dig...

Dit spørgsmål hører mere hjemme i brevkassen "Klar, parat, teenageliv", så derfor har jeg sendt det derover.. Du kan finde dit svar der, inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus