psykolog
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
hej jeg ville gerne spørger jer om fordi jeg har været til sådan en psykolog test med nogle blæk klatter og en hastigheds test også et landet jeg skulle tegne som var tegnede. jeg ville bare spørger hvad de forskellige ting viser? mvh P

Svar:
Kære P.
Tak for dit brev. Jeg kan godt forstå du er interesseret i at vide noget om de test du har lavet.
Måske er det fordi du endnu ikke har fået svar på de tests der er blevet taget og derfor undrer du dig? Den psykolog der er har taget dine tests er den der ved mest om hvorfor det lige er de tests du havde brug for og kan bedst forklare dig hvad svarene viser hos dig.
Derfor synes jeg det bedste ville være, at spørge den psykolog der har lavet de tests om hvorfor de er blevet taget og hvad de kan vise for dig. Hvis du ikke umiddelbart skal tale med den psykolog igen er du måske tilknyttet en anden psykolog og så kan du spørge ham eller hende.
Held og lykke med det hele!
Tanker fra Marie