Problemer med kæresten...

brevkassespørgsmål

Problemer med kæresten...

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Kære brevkasse, Jeg har nu været sammen med min kæreste i over 2,5 år, jeg elsker ham rigtig højt, og vil ihvertfald ikke miste ham. Problemet er bare, at han altid er utilfreds med noget jeg siger eller gør. Nogen gange bliver jeg i tvivl om det er mig der er noget galt med, eller om det bare er ham, som er for krævende... Her på det sidste er det blevet meget værre, jeg føler slet ikke at han forstår mig rigtig... Jeg vil rigtig gerne vide, hvad i synes jeg skal gøre, for lige nu har jeg en følelse af, at jeg virkelig ikke er god nok til ham... MVH Lilly

Svar:

Hej Lilly

Jeg har sendt dit spørgsmål videre til brevkassen, Klar parat teenageliv, hvor de er eksperter i forhold, kærestesorg og kærlighed.

Du kan finde svar her, i løbet af 10 dage.

Mange hilsner
Niels-Christian