Polakker

brevkassespørgsmål

Polakker

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 9 år 8 måneder siden

Hej, jeg er polakker, og folk har simpelthen ingen forventninger til mig. De bliver ved med at kalde mig Kurwamester nr. håndværker, og indbrudstyv nr. polsk luder. Dette gør mig super ked af det, eftersom jeg er mega ambitiøs i skolen og laver alle mine lektier. Men der er ikke rigtigt nogle af mine venner der tør at tage mig med hjem til dem, siden de har et ton af fordomme over for polakkere... Det får mig til at græde, og når jeg græder har jeg en dårlig vane... Jeg tager et barberblad og prøver at penetrere det med penishoved, hvilket har konsekvenser for mit seksuelle liv. Sidste gang da jeg skulle til at komme, væltede der en gulig og rød væske ud, da mit sæd var 80% blod og betændelse. Det mit spørgsmål egentlig drejer sig om, er om hvordan jeg skal få forklaret dette til en læge, nu da min penis efterhånden ligner en vederstyggelighed. Onani har jeg også måtte skrue ned for, da det forvolder ekstrem smerte og får mig tit til at skide da smerten er så massiv. Dette er endt med lorteindsmurt tøj, og da mine forældre fandt ud af det, har de tvunget mig til at iføre mig selv en "teen-agerble som de selv kalder det... Jeg er træt af al den nedværdigelse, og håber snarligt muligst at kunne få gjort en ende på dette mareridt. Håber virkelig på et svar herfra brevkassen, siden jeg respekterer alt hvad i gør for unge med problemer, og nu da jeg selv er blevet en, håber jeg at i vil finde tid til også at hjælpe mig.

Svar:

Kære du

Det lyder til at det er svært at være dig, når du føler at ingen har forventninger til dig og kommenterer din nationalitet. Det er bestemt ikke i orden at blive set ned til og blive kaldt ubehagelige ting. Jeg tænker derfor at du skal se om du kan få det til at stoppe, men også at du skal snakke med nogen om hvordan du har det. Har du en voksen tæt på dig som du har tillid til og som du kan fortælle det til? Til en start kan du fortælle om at du er ked af det og hvis du finder modet til det, kan du måske også fortælle at du skader dig selv. Det er hårdt at gå rundt alene med sådanne tanker og det er ofte først når vi begynder at snakke om det, at man får det bedre.

Jeg kan godt forstå at du har brug for at snakke med din læge, for det du gør med din penis er ikke godt. Du kan komme til at skade den så meget at du ikke kan bruge den til det den er beregnet til; at urinere og have samleje. Jeg kan godt forstå hvis det er svært at skulle kontakte din læge, men du skal vide at din læge er den der bedst kan hjælpe dig, både med behandling og at få det bedre.

Jeg håber du snart får det bedre.

Venlig hilsen Marianne