Pigen flyttede!:(
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus!:) Jeg hedder Malthe, og er 14 år!:) Jeg har et lille, stort problem?:/ Jeg går på en hyggelig skole, med mange venner/veninder...Men så en dag, kom en ny pige i klassen. Hun faldt hurtigt ind i til min stil?:) Så vi begyndte, at være meget sammen. Vi var glade for hinanden, men så efter en lang måned kom hun ikke mere i skole, og hun var flyttet!:( Jeg ville ikke rigtigt i skole mer', ville bare være sammen med hende!!! Jeg havde ingenting tilbage...:( Ikke et nr. eller en Email, eller hvor hun boede...:( Ville bare se hende 1 gang til, men verden er stor!:8 Alt for stor? Jeg savner hende meget!:) Det sidste vi så til hinanden var, at hun kyssede mig på kinden, og jeg blev blød i knæene<3:) Håber i vil hjælpe mig!:) Knus Malthê<3

Svar:
Hej Malthe
Jeg kan godt forstå det er hårdt at være blevet glad for den nye pige i din klasse, og så pludselig uden advarsel er hun flyttet igen og du har ingen kontaktoplysning på hende. Det lyder til at I havde rigtig god kemi sammen.
Som jeg forstår dit brev, så vil du sikkert meget gerne have kontakt med hende igen, og jeg tænker du har nogle muligheder:
Har du mon hendes efternavn - altså så du har hendes fulde navn? Så kan du nemlig prøve at kigge på facebook eller se om du kan finde hende hvis du søger på hendes navn på google. Har du ikke hele hendes navn, så tænker jeg at du kan prøve at spørge din klasselærer. Din klasselærer har nemlig haft nogle papirer på hende, og derfor må han/ hun have hendes fulde navn. Din lærer må sikkert ikke oplyse alt muligt om hende, men hendes efternavn, tror jeg godt du må få, og hvis du har hendes fulde navn, har du bedre mulighed for at finde hende. Du kan også prøve at høre de andre fra jeres klasse som snakkede med hende. Måske er der nogen der fik hendes nummer eller fulde navn.
Kan du ikke finde hende, er det selvfølgelig rigtig ærgerligt, når nu du blev helt blød i knæene pga. hende. Men så må du huske på, at hun ved hvor du er og bor, så hun har mulighed for at kontakte dig - og så må vi håbe på at hun får lyst til det. Hører du ikke fra hende, så husk på, at du vil møde mange andre søde piger som også vil gøre dig helt blød i knæene:)
Jeg sender rigtig mange tanker og held og lykke med at finde hende!
Med venlig hilsen
Heidi