Operaert 31 gange
brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
Hej jeg hedder Cille i må love mig i ikke gør noget med komunen eller noget altså det er sådan min mor har noget der hedder stumi Hun er blevet operraert 31 gange hun skal opereaers ien anden dag i morgen der er det jo den 3 juni der skal hun på hospitalet :( Græder helletiden er bange for hun dødr og nærvøs for jeg skal bo hos min far vil ikke bo hos ham han er ond mod mor :( hva ´... skal jeg gøre ? Hilsen Pigen Som Altid vil være KED !

Svar:
Kære Cille,
Det er utrolig svært, når ens forældre skal på sygehuset. Jeg kan godt forstå, at du er bange. Du må stole på, at hun er i de bedste hænder hos lægerne, og det er deres vigtigste opgave at passe på din mor.
Jeg syntes du skal fortælle hvordan du har det, til en du stoler på. Måske har du en lærer på din skole du kan tale med eller en anden voksne i din familie. Det er vigtigt, at få alle dine tanker og ord ud. På den måde kan det måske blive lettere for dig.
Cyberhus har også en chatrådgivning, hvor du kan være anonym og chatte med en voksen der vil lytte til dig, måske var det noget? Du kan besøge den her og den har åben mandag til torsdag kl. 15 - 19.00
Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "når det gør ondt inderst inde". Måske har de også nogle gode ideer som du kan bruge for at komme videre. Du kan finde deres svar inden for den næste uge.
Jeg ønsker dig og din mor et rigtig godt og rigt liv.
kram
Charlotte